Reklamačný poriadok/výmena tovaru/vrátenie tovaru

Niečo nie je v poriadku ? Napíšte nám pomôžeme Vám s reklamáciou 

Klikni na tento odkaz, do textu napíš číslo objednávky dôvod vrátenia tovaru alebo reklamácie.  chcem reklamovať 

 

Reklamačný poriadok e-shopu Nádych ticha

Tento reklamačný poriadok bol vypracovaný v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a súvisiacimi právnymi predpismi.


1. Úvodné ustanovenia

  1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky reklamácie tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu Nádych ticha (ďalej len „predávajúci“).

  2. Predávajúcim je:

    • Obchodné meno: Nádych ticha – Jaroslav Krnac

    • IČO: 54145716

    • Sídlo: Rimavská 3, 97901 Rimavská Sobota

    • E-mail: info@nadychticha.sk

    • Tel. č.: +421 911 287 725

  3. Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok predávajúceho a je verejne dostupný na internetovej stránke predávajúceho.


2. Zodpovednosť predávajúceho za vady

  1. Predávajúci zodpovedá za to, že tovar je pri prevzatí bez vád a má vlastnosti, ktoré si kupujúci objednal.

  2. Predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté:

    • nesprávnym používaním alebo skladovaním tovaru,

    • mechanickým poškodením spôsobeným kupujúcim,

    • prirodzeným opotrebením tovaru.


3. Záručná doba

  1. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom, ak nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak.

  2. Narok na vrátenie tovaru ma kupujúci do 14 dni odo dňa prevzatia zásielky bez udania dôvodu.
  3. Pri spotrebnom tovare (napr. sviečky, vonné tyčinky, kadidlá) sa záručná doba vzťahuje iba na vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim.

  4. Na tovar s označenou dobou minimálnej trvanlivosti sa záruka poskytuje len do dátumu uvedeného na obale.


4. Uplatnenie reklamácie

  1. Kupujúci môže reklamáciu uplatniť:

    • písomne na adrese sídla predávajúceho: Orgovánová 6 Rimavská Sobota,

    • e-mailom na: info@nadychticha.sk.

  2. Reklamovaný tovar musí kupujúci zaslať spolu s kópiou dokladu o kúpe a stručným popisom vady.

  3. Kupujúci je povinný zaslať tovar čistý, riadne zabalený a zabezpečený proti poškodeniu počas prepravy.


5. Vybavenie reklamácie

  1. Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii ihneď, najneskôr do 3 pracovných dní.

  2. Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

  3. Kupujúci má v prípade uznanej reklamácie právo na:

    • bezplatné odstránenie vady,

    • výmenu tovaru za bezvadný,

    • primeranú zľavu z ceny,

    • odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí.


6. Náklady spojené s reklamáciou

  1. Náklady na zaslanie tovaru predávajúcemu znáša kupujúci.

  2. V prípade oprávnenej reklamácie budú náklady na dopravu kupujúcemu preplatené.


7. Záverečné ustanovenia

  1. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňa 1.7.2025.

  2. Predávajúci si vyhradzuje právo tento reklamačný poriadok meniť alebo dopĺňať, pričom aktuálne znenie je vždy zverejnené na internetovej stránke e-shopu.