Reklamačný poriadok/výmena tovaru/vrátenie tovaru
Niečo nie je v poriadku ? Napíšte nám pomôžeme Vám s reklamáciou
Klikni na tento odkaz, do textu napíš číslo objednávky dôvod vrátenia tovaru alebo reklamácie. chcem reklamovať
Reklamačný poriadok e-shopu Nádych ticha
Tento reklamačný poriadok bol vypracovaný v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a súvisiacimi právnymi predpismi.
1. Úvodné ustanovenia
-
Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky reklamácie tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu Nádych ticha (ďalej len „predávajúci“).
-
Predávajúcim je:
-
Obchodné meno: Nádych ticha – Jaroslav Krnac
-
IČO: 54145716
-
Sídlo: Rimavská 3, 97901 Rimavská Sobota
-
E-mail: info@nadychticha.sk
-
Tel. č.: +421 911 287 725
-
-
Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok predávajúceho a je verejne dostupný na internetovej stránke predávajúceho.
2. Zodpovednosť predávajúceho za vady
-
Predávajúci zodpovedá za to, že tovar je pri prevzatí bez vád a má vlastnosti, ktoré si kupujúci objednal.
-
Predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté:
-
nesprávnym používaním alebo skladovaním tovaru,
-
mechanickým poškodením spôsobeným kupujúcim,
-
prirodzeným opotrebením tovaru.
-
3. Záručná doba
-
Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom, ak nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak.
- Narok na vrátenie tovaru ma kupujúci do 14 dni odo dňa prevzatia zásielky bez udania dôvodu.
-
Pri spotrebnom tovare (napr. sviečky, vonné tyčinky, kadidlá) sa záručná doba vzťahuje iba na vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim.
-
Na tovar s označenou dobou minimálnej trvanlivosti sa záruka poskytuje len do dátumu uvedeného na obale.
4. Uplatnenie reklamácie
-
Kupujúci môže reklamáciu uplatniť:
-
písomne na adrese sídla predávajúceho: Orgovánová 6 Rimavská Sobota,
-
e-mailom na: info@nadychticha.sk.
-
-
Reklamovaný tovar musí kupujúci zaslať spolu s kópiou dokladu o kúpe a stručným popisom vady.
-
Kupujúci je povinný zaslať tovar čistý, riadne zabalený a zabezpečený proti poškodeniu počas prepravy.
5. Vybavenie reklamácie
-
Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii ihneď, najneskôr do 3 pracovných dní.
-
Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
-
Kupujúci má v prípade uznanej reklamácie právo na:
-
bezplatné odstránenie vady,
-
výmenu tovaru za bezvadný,
-
primeranú zľavu z ceny,
-
odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí.
-
6. Náklady spojené s reklamáciou
-
Náklady na zaslanie tovaru predávajúcemu znáša kupujúci.
-
V prípade oprávnenej reklamácie budú náklady na dopravu kupujúcemu preplatené.
7. Záverečné ustanovenia
-
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňa 1.7.2025.
-
Predávajúci si vyhradzuje právo tento reklamačný poriadok meniť alebo dopĺňať, pričom aktuálne znenie je vždy zverejnené na internetovej stránke e-shopu.